初一

Stranger - Goldfrapp

sweetest:

「直击灵魂的一首歌」

Allison Goldfrapp的歌声深沉性感,空灵迷离,极具穿透力,配合大量的弦乐和电子音效营造出梦幻的氛围,仿佛电影般的既视感,让人不经意间陶醉。

以女主唱Allison Goldfrapp名字命名的Goldfrapp是一个来自英国的二人电子乐团,曼妙的音符令人难忘。

PS.歌曲由网友推荐,感谢哦:)


歌词:

Stranger, when you look at me.
陌生人 当你看著我

Eyes strong as steel,
眼神之强欲勾魂


light as day.
眼光璨若白昼

Born a mystery.
孕育着一个谜团

You're the in between,
你介于二者之间

boy or girl.
亦男亦女

oh oh oh oh

Whether,
倘若

They have long before,
更甚于我以前所知

Fine precious through everything
欲火升起 每次的徒劳

With that smile it seems,
都带着泛歌的微笑

You'll be killing me,
你会将我杀害

Tenderly
温柔的

oh oh oh oh

oh oh oh oh oh

oh oh oh oh

Everyone, is soft as fur,
一字一句 柔若毛皮

I'm drifting deep,
我越陷越深

Deeper in.
不能自拔

oh oh oh oh

oh oh oh oh oh

oh oh oh

oh oh oh

Stranger will you remember,
陌生人 你可否记得


Stranger make me,
陌生人 让我

Remember you,
忆起你

Remember you.
忆起你

Taken back.
去到那

The crowd are tired.
去那芸芸之地

It's dead and gone,
在那里 然后

Do or die.
奔赴地狱

Stranger I dream of you and,
陌生人 你可曾梦起我


Stranger I will,
陌生人 让我

Never know
蒙蔽期间

Never know
茫无所知

Never know
茫无所知


评论

热度(185)